ULUBIEŃCY KWIETNIA

Hej wszystkim!
* Już po egzaminach (uff), więc posty będą regularne. :) *
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami kwietnia. W każdym takim wpisie będą poruszane określone tematy : kosmetyki, ubrania, książki, filmy i muzyka.


 KOSMETYKI : 
Pewnie każda z Was wie, że w ostatnim tygodniu kwietnia była promcja w Rossmannie, z której mało kto nie korzysta. Mi również udało się "złowić" kilka kosmetyków. Jednak zdecydowanie najbardziej przypadła mi do gustu paletka rozświetlaczy z wibo. Paletka ta, zawiera 6 rozświetlaczy o chłodnych odcieniach. Myślę, że za taką cenę jest naprawdę godna polecenia!

 
UBRANIA: 
 Jeśli chodzi o ten "dział" to niestety, ale żadna z moich zdobyczy nie jest hitem aczkolwiek w tym miesiącu zakupiłam bluzę w sinsayu typu "overweight", z której jestem bardzo zadowolona. Z tej okazji chciałabym Wam również podarować dwa kody rabatowe na nową kolekcję (-10%) do internetowego sklepu sinsay, które obowiązują jedynie do 30.04. Kto pierwszy ten lepszy!
Kody rabatowe:
- fsi18779651pl
- usi18779651pl

KSIĄŻKI: 
W tym miesiącu jedynymi książkami jakie przeczytałam to streszczenia lektur, które czytałam do egzaminu, więc niestety nic wam nie mogę polecić.

MUZYKA: 
https://www.youtube.com/watch?v=aatr_2MstrI
https://www.youtube.com/watch?v=HhcxAgu9fPU

FILMY I SERIALE: 
SKAM - serial o młodzieży norweskiej
Pitbull Niebezpieczne Kobiety - polska komedia
Hejka! ;* 
WIKI 



Komentarze

  1. Dużo słyszałam o tej paletce. Muszę przyznać, że jest śliczna. Uwielbiam SKAM, więc się nie dziwię, że jest jednym z ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne , proste podsumowanie. Podoba mi się:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty